Jak zorganizować eventy firmowe w Opolu?
Eventy branżowe to ważna część firmowego życia. Pozwalają na zacieśnienie więzi między współpracownikami, a także pogłębienie wiedzy na temat wydarzeń dziejących się w danej branży. Takie konwenty mogą przyjmować formę konferencji, targów lub mniej zobowiązujących spotkań, na przykład tych w okresie świątecznym. Posiadając własną firmę w województwie opolskim, warto mieć na uwadze organizowanie takich właśnie wydarzeń. Mogą one pomóc w budowaniu rozpoznawalności marki oraz dobrze wpłynąć na jej PR. Ponadto służą zaprezentowaniu strategii przyszłych działań oraz planów na najbliższy czas.
Eventy branżowe – wybierz odpowiednie miejsce
Aby eventy firmowe mogły się odbyć, potrzebujemy przede wszystkim właściwej przestrzeni, spełniającej wszelkie normy bezpieczeństwa, z odpowiednią ilością miejsca dla uczestników. Podstawą, jeśli chodzi o tego typu konwenty, są również techniczne udogodnienia, takie jak wi-fi, dostęp do ksero, czy faksu. Hotel Piast w Opolu dzięki wieloletniemu doświadczeniu w organizacji konferencji oraz innych eventów będzie idealnym wyborem na tego typu imprezy. Współpracę należy zacząć od omówienia szczegółów, czyli miejsca (wybór sali konferencyjnej), czasu trwania, potrzebnego sprzętu, a także liczby gości. Pozwoli to pracownikom hotelu na jak najlepsze przygotowanie się do nadchodzącego wydarzenia. Pracodawcy często decydują się na skorzystanie z restauracji hotelowej, która serwuje posiłki uczestnikom. To miły oraz bardzo potrzebny dodatek dla spędzających po kilka godzin na konferencji pracownikom.
Profesjonalna obsługa eventów firmowych
Organizacja wydarzeń branżowych to nie tylko wybranie odpowiedniego miejsca, lecz również zadbanie o detale, a przede wszystkim obsługa na wysokim poziomie. W Hotelu Piast zatrudniony personel sprosta wielu wyzwaniom. Pracownicy przygotowują salę, zajmują się cateringiem, a także zameldowaniem przybyłych gości. Wszystko to z uśmiechem na twarzy oraz pełnym profesjonalizmem. Jeśli szukasz właściwego miejsca na swój event, pomyśl nad Hotelem Piast, który oferuje przestronne i klimatyzowane sale konferencyjne. Sam budynek oraz jego styl to unikatowe połączenie zabytkowej konstrukcji z nowoczesnym twistem wewnątrz.
Na co możesz liczyć, będąc gościem hotelu Piast?
Osoby biorące udział we wszelkiego rodzaju konwentach organizowanych w Hotelu Piast mają dostęp do szerokiego wachlarza udogodnień. Hotel znajduje się we wspaniałej lokalizacji, w samym centrum Opola, tylko kilka kroków od rynku, który można zwiedzić po zakończonej konferencji lub spotkaniu biznesowym. Obiekt posiada strzeżony parking, dzięki któremu nie musisz szukać miejsca parkingowego na mieście i tracić cennego czasu. Dodatkowo masz pewność, że Twój samochód jest bezpieczny. Będąc w Hotelu Piast, możesz poczuć się komfortowo podczas każdej pory roku ze względu na zamontowaną klimatyzację. Personel mówi biegle w języku polskim, angielskim oraz niemieckim. Nie musisz martwić się o to, że zagraniczni uczestnicy będą mieli problemy w komunikacji z obsługą. Na czas eventu zapewnione są potrzebne sprzęty, takie jak: mikrofony, projektor czy ekran.
Firmowe spotkania świąteczne w hotelu
Oprócz wydarzeń branżowych hotele bardzo często oferują wynajem sali lub restauracji pod firmowe spotkania świąteczne, np. na Boże Narodzenie. To dobry sposób, aby poznać się lepiej ze współpracownikami, z którymi nie mamy na co dzień kontaktu, ale również podziękować sobie za wykonywaną przez cały rok pracę. W tej sytuacji warto postawić na serwowaną kolację/obiad lub bufet dostępny dla wszystkich gości, jeśli firma zatrudnia dużą liczbę pracowników.
Podsumowanie
Opole to bez wątpienia miasto odwiedzane oraz zamieszkiwane przez wielu przedsiębiorców. Stąd też ogromne zapotrzebowanie na obiekty, w których można przeprowadzić różnego rodzaju eventy związane z daną branżą. Odpowiadając na potrzeby klientów, Hotel Piast oferuje wynajem sal konferencyjnych, które doskonale spełniają tę rolę. Dzięki temu jest już od lat miejscem spotkań dla lokalnych oraz przyjezdnych biznesmenów.