Organizacja szkoleń w hotelu – dlaczego warto rozpatrzeć tę opcję?
Coraz więcej firm odchodzi od organizacji szkoleń w swoich siedzibach. Zdecydowanie bardziej komfortowym i szybszym dla przedsiębiorców sposobem jest znalezienie odpowiedniego miejsca, w którym wszystko zostanie przeprowadzone bez potrzeby ich dużego zaangażowania. Hotel okazuje się być w tym przypadku strzałem w dziesiątkę. Z jakich powodów to właśnie ten obiekt jest tak często wybierany przez firmy? Jakie są zalety tego rozwiązania, jeśli chodzi o przestrzeń szkoleniową? Poznaj odpowiedź na pytanie „Dlaczego warto rozpatrzeć tę opcję?”.
Miejsce przystosowane do organizacji szkoleń – Opole
Po pierwsze i najważniejsze – w hotelu zazwyczaj znajdują się specjalne sale szkoleniowe na wynajem. Ciężko o lepsze miejsce do przeprowadzenia kursów niż to, które z założenia jest przeznaczone na takie właśnie okoliczności. Powinno być zaopatrzone w potrzebne sprzęty, takie jak rzutnik czy mikrofon, jeżeli jest to spotkanie na większą liczbę osób. Jeśli szukasz odpowiedniego obiektu w Opolu, sprawdź ofertę Hotelu Piast. Stawiamy na połączenie nowoczesności z tradycją. Nasze doskonale wyposażone sale pomieszczą do 80 uczestników szkolenia.
Profesjonalny, a przy tym miły personel
Hotel równa się obsługa. Musi być ona na najwyższym poziomie, to ogromnie ważny aspekt. Zapamiętają ją zarówno szkoleniowcy, jak i szkoleni. Pracownicy posługujący się kilkoma językami to zdecydowany atut. Często w kursach biorą udział zagraniczni goście, których należy pokierować do odpowiedniej sali szkoleniowej lub wskazać drogę do innej części hotelu. Pozytywne opinie na temat obiektu nierzadko biorą się z odczuć względem personelu. Decydując się na organizację wydarzenia w takim miejscu, firma obdarza zaufaniem właśnie pracowników, oddając im przysłowiowe stery.
Dobra lokalizacja obiektu w Opolu
Opole jest usytuowane na drodze między Wrocławiem a Katowicami, co czyni je miejscowością idealną do przeprowadzania szkoleń łączących filie firm z tych miast. Większość hoteli, które cieszą się renomą, są zlokalizowane w dogodnym dla uczestników miejscu. Hotel Piast mieści się w samym centrum miasta. Goście po odbytym kursie mogą więc zwiedzić pobliskie atrakcje, np. amfiteatr lub Wieżę Piastowską. Warto wspomnieć także o udogodnieniu, jakim jest przestronny parking. To bardzo ważna zaleta dla tych, którzy są przyjezdni i chcą zostawić swoje auto na czas trwania szkolenia w bezpiecznym miejscu.
Wysokiej jakości wyżywienie
Często wymienianą zaletą skorzystania z hotelu jako miejsca do odbywania się wszelkiego rodzaju kursów jest catering. Rozwiązuje to problemu, jakim jest zamawianie firmy z zewnątrz. Menu dobrane i przygotowane przez najlepszych kucharzy lub oferta wybranych przekąsek niewątpliwie umili czas każdemu uczestnikowi. Będąc najedzonym, również łatwiej skupić się na trwającym szkoleniu. Bufet kawowy to także ważny punkt wydarzenia. Możliwość napicia się gorącego napoju oraz zjedzenia czegoś słodkiego w przerwie jest bardzo dużym plusem dla gości.
Pomoc podczas organizacji i trwania szkolenia
Wsparcie podczas trwania szkolenia jest tak samo ważne, jak i jego organizacja. Obsługa musi być zawsze gotowa do pomocy. Niedziałający sprzęt czy niedostatki w jedzeniu – to się zdarza. Najważniejsza jest szybka reakcja i natychmiastowe rozwiązanie problemu. Jeśli chodzi o same przygotowania do wydarzenia, liczy się przede wszystkim kontakt z osobą za nie odpowiedzialną. Poznanie oczekiwań klienta to podstawa. Każdy hotel powinien mieć menadżera odpowiedzialnego za to zadanie. Wspólne wybranie miejsca odbywającego się szkolenia czy ustalenie menu to klucz do zadowolenia firmy wynajmującej salę.
Podsumowanie
Wybór hotelu jako miejsca na organizację szkoleń ma wiele zalet. Kurs powinien kojarzyć się przede wszystkim ze sprawnie i płynnie odbywającym się wydarzeniem. Dzięki wykwalifikowanym pracownikom, którzy służą pomocą w najróżniejszych przypadkach, tak właśnie wygląda to w Hotelu Piast w Opolu. Polecamy zapoznać się z naszą ofertą sal konferencyjnych, szkoleniowych i nie tylko, klikając w zakładkę „biznes”.